Retourneren & Klachten

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen een product wat u in onze webshop heeft aangeschaft te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (zie de downloads onderaan deze pagina).

Voor de afname van abonnementen gelden er andere regels en is er geen afkoelingsperiode of retourbeleid. Hierop gelden de Algemene Voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan bij de aanschaf van het abonnement (zie de downloads onderaan deze pagina).

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht zo snel mogelijk aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Downloads